Conèixer i desenvolupar tècniques de community management a través d’exercicis i casos pràctics en les cinc xarxes més rellevants de social media a l’actualitat: Facebook, Twitter, Youtube, Instagram i Linkedin.
El curs és eminentment pràctic, en la línia que caracteritza les activitats formatives impartides pel professor. Els participants es focalitzaran en els temes descrits a partir del treball aplicat als seus propis projectes o empreses. El model d’aprenentatge es basa en exercicis de desenvolupament col·laboratiu, en l’experiència conjunta i en anàlisi de casos en un entorn de coaching de social media. Tots els exercicis es desenvolupen durant les sessions.
Cal assistir amb un ordinador portàtil.
Tots els professionals, autònoms o empresaris centrats en el social media i que ja estan oferint serveis de forma parcial o total en el camp de les xarxes socials.
Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
21/11/2024 Granollers |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
14/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat