El curs es proposa donar a conèixer als participants les eines per preparar la seva organització davant d’una situació de crisi o emergència que posi en perill la reputació de la marca. Així mateix es tractarà com gestionar la crisi un cop que aquesta ja ha esclatat i s’aprendrà a actuar com a portaveu.
Explicació dels conceptes, esment continu d’exemples reals i integració final en la resolució d’un cas pràctic en grups petits.
Professionals, consultors i estudiosos de la comunicació, responsables de gabinets de comunicació i de presidència d’organitzacions, dirigents polítics i socials, empresaris, periodistes i futurs responsables de Comunicació.
Formador de comunicadors amb una experiència de 35 anys al periodisme i la comunicació. És llicenciat en Periodisme i Dret i MBA per ESADE Business School. Professor de EAE Business School, Instituto de Empresa i Universitat Internacional de Catalunya. Ha estat director de Comunicació de RIU Hotels & Resorts i membre del comitè de portaveus de les empreses participades pel grup alemany TUI. Com a directiu al sector hoteler, ha participat en nombroses situacions de crisi (huracans, delictes de sang, intoxicacions alimentàries, vagues de transport, etc.) i ha format nombrosos professionals en aquesta matèria.
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat