És més que evident que Twitter i Facebook són actualment dues eines imprescindibles per comunicar. Però, les sabem fer servir de manera òptima? Ens hi estem comunicant com cal per poder arribar als nostres destinataris? Sabem quins formats hem de fer servir per comunicar eficaçment a totes dues xarxes? En aquest curs treballarem sobre casos pràctics que durem a terme a classe, plantejarem situacions i aprendrem com comunicar a Twitter i Facebook a partir de la pràctica.
Tots els punts d’aquest programa es treballaran a classe amb casos pràctics que plantejarà la docent:
Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Durant les dues sessions s'analitzaran diverses situacions que serviran de fil per poder treballar de manera pràctica tots els temes que s'exposen en el programa.
Tots aquells que comuniquen a Internet i a les xarxes socials. Periodistes, blocaires, responsables de màrqueting, membres de departaments de comunicació, community managers, creadors de contingut on line, etc.
Periodista, docent i consultora en comunicació, especialista en comunicació inclusiva i no sexista. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. Va ser directora de laMalla.cat, cap de planificació editorial no diària a Prisacom i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat