Instagram és actualment una xarxa ineludible a l’hora de comunicar. Però, la sabem fer servir de manera òptima? Ens hi estem comunicant com cal per poder arribar als nostres destinataris? Com podem fer-nos un lloc amb les nostres imatges? Hem de fer posts o stories? Com hem de fer servir els hashtags? En aquest curs donarem resposta a totes aquestes preguntes, treballant de manera summament pràctica amb els continguts d’Instagram dels assistents. Els analitzarem, donarem consells de millora, farem pràctiques amb les diferents utilitats que ens ofereix aquesta xarxa social i definirem quina planificació de continguts és més adequada per a cada perfil.
Tots els punts d’aquest programa es treballaran a classe amb els continguts dels perfils d’Instagram dels assistents:
Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Durant les dues sessions es tractaran a fons tots els punts del programa i es traslladaran als perfils d’Instagram dels assistents, per analitzar com treballen cadascun dels temes i per poder resoldre tots els dubtes que es presentin al respecte i descobrir individualment com millorar la comunicació en aquesta xarxa social.
Periodista, docent i consultora en comunicació, especialista en comunicació inclusiva i no sexista. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. Va ser directora de laMalla.cat, cap de planificació editorial no diària a Prisacom i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com
21/11/2024 Granollers |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
14/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat