• Com dominar les noves funcionalitats a les xarxes socials

    Objectius del curs

    Les pautes de comunicació a través de xarxes socials es renoven cada sis mesos. El que ja saps de xarxes forma el teu fonament, però has de dominar les últimes novetats per estar al dia. En aquest taller descobrirem i practicarem les darreres funcionalitats que has de dominar en xarxes socials per tenir èxit en social media.

    Programa

    En cadascuna d’elles repassarem les últimes funcions, com fer-les servir i de quina manera podem integrar-les en el nostre pla de continguts.

    Les xarxes que abordarem seran les següents:

    Facebook

    • Com aconseguir major visibilitat quan l’abast es redueix
    • La nova escala d’engagement i com pujar posicions
    • Els formats que millor funcionen

    Instagram

    • Com incorporar les històries als continguts d’Instagram
    • Eines per reforçar la línia de creació d’imatges, vídeos i històries
    • Com augmentar en seguidors de la teva competència

    Twitter

    • L’emissió i la interacció de tuits en directe
    • Com guanyar seguidors amb la gestió de llistes
    • Hacks de Twitter per reforçar els teus tuits i generar major visibilitat

    Linkedin

    • Els nous formats de perfil de Linkedn
    • En què fixar-se per destacar i generar oportunitats de negoci

    Youtube

    • El vídeos de 360 a Youtube. Exemples.

    Metodologia

    El curs segueix el mètode propi d'Enrique San Juan, explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora dels conceptes englobats en el temari. Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals, exercicis grupals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.

    Requeriments

    Cal ser usuari de xarxes socials. Els participants que ho desitgin poden assistir amb el seu ordinador portàtil, tot i que no és imprescindible.

    Destinataris

    Community managers vocacionals, en formació o en operació. Publicistes, comunicadors, periodistes, especialistes en xarxes socials, emprenedors, empresaris, especialistes en marketing i, en general, tots aquells que tinguin un paper actiu en el desenvolupament d’estratègies en social media.

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.