Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals per aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats i repassarem totes les eines estratègiques on-line que podem posar a treballar per al compliment d’aquests objectius. Tot acompanyat d’exemples i casos pràctics que ens ajudin a visualitzar com aconseguir el nostre propi èxit.
1. Punt de partida
2. Principals eines de màrqueting digital
3. Mesura, anàlisi i control
10 hores de teoria amb un enfocament pràctic en què veurem molts exemples.
Són recomanables coneixements de les plataformes digitals i xarxes socials a nivell d’usuari i estar familiaritzats amb els conceptes bàsics de màrqueting i estratègia.
Cal assistir a les sessions amb un ordinador portàtil.
Professionals amb una activitat lligada a la presència digital de la seva organització o empresa, marca o perfil professional, tant des del punt de visita de la comunicació com del màrqueting, i adaptats al treball dins l’entorn on-line.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat