Per convertir-te en director/a de comunicació (dircom), és essencial comprendre les funcions i tasques que implica aquest rol dins d'una organització. La persona que ocupa aquest càrrec ha passat de fer funcions merament tècniques a tenir un rol estratègic i ser part dels comitès de direcció de moltes empreses.
Moltes d’aquestes persones s’han format com a periodistes abans d’exercir aquests rols de lideratge. Però què s’espera d’un/a dircom?
En aquest curs aprendrem en què consisteix la funció de direcció de comunicació i com ha evolucionat en els darrers anys. De manera molt pràctica i aplicada, descobrirem quines són les tasques pròpies d’aquesta figura clau de l’alta direcció de les organitzacions.
El curs combina les explicacions teòriques amb dues dinàmiques pràctiques que permetran conèixer el perfil de dircom a fons.
Periodistes que treballen en departaments de comunicació i aspiren a convertir-se en dircoms. Professionals dels departaments de màrqueting que han d’assumir tasques de comunicació i volen conèixer més a fons aquesta àrea. També està adreçat a periodistes que treballen en mitjans i estan pensant en treballar en departaments de comunicació.
Llicenciada en Periodisme per la UPF, és doctora (PhD) en Societat de la Informació i el Coneixement per la UOC. Consultora, formadora i mentora en comunicació digital. Des de fa més de 15 anys ajuda als departaments de comunicació a comunicar de forma més innovadora a través de les eines digitals. Des de 2006 escriu a Blog-o-corp, considerat un dels millors blogs d’Europa sobre comunicació segons Communication Director. Ha publicat 12 llibres sobre comunicació digital.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat