• Aprèn a fer el teu pla de comunicació

    Sessió on line en directe

    Objectius del curs

    El curs té com objectiu que els participants sàpiguen com plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d'organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.

    Programa

    1. Comunicació corporativa: últimes tendències
    2. Fases del Pla de comunicació:
    • Auditoria
    • Objectius
    • Estratègies
    • Públics
    • Accions
    • Control i seguiment

    Metodologia

    La classe combinarà la teoria amb exercicis pràctics i participació de l'alumnat

    Requeriments

    Professionals del món del periodisme i la comunicació; titulats universitaris de qualsevol especialitat o persones que volen crear la seva pròpia empresa i que volen ampliar i/o aprofundir els seus coneixements en el món de la comunicació empresarial.

    Professors

    Josep M. Brugués del Moral

    Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Washington a Seattle (EUA). Professor associat a la Universitat Ramon Llull; Barcelona School of Management-UPF; UOC i Universitat Pompeu Fabra. Official Trainer a Dale Carnegie. Consultor especialitzat en formació de portaveus i comunicació de crisi.