La curació de continguts o content curation consisteix en recomanar o enllaçar continguts que no hem fet nosaltres dins les nostres xarxes socials. Això ens permet estalviar temps en el calendari de publicacions i el podem aprofitar per crear millors articles ja que la curació de continguts també ens ajuda durant la redacció d’un post, concretament a la part de documentació.
En aquest curs treballarem els següents aspectes:
Les eines que farem servir són gratuïtes, però algunes requereixen registre social o compte de Twitter.
Periodistes interessats en conèixer les tasques que desenvolupa un content curator per tal d’incorporar-les a la seva feina com a gestor de continguts o en descobrir eines per millorar la seva productivitat.
Llicenciada en Comunicació audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra. Redactora web freelance especialitzada en estratègia i màrqueting de continguts. Exerceix com a tal des de 2009, però escriu continguts des de 2002. Abans, va treballar en projectes digitals a diverses agències fent-se càrrec de la gestió i producció de continguts. Ha publicat 12 llibres relacionats amb continguts, màrqueting i mitjans socials.
24/04/2024 Barcelona |
24/04/2024 Barcelona |
22/04/2024 Sant Cugat del Vallès |
22/04/2024 Girona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20