La curació de continguts o content curation consisteix en recomanar o enllaçar continguts que no hem fet nosaltres dins les nostres xarxes socials. Això ens permet estalviar temps en el calendari de publicacions i el podem aprofitar per crear millors articles ja que la curació de continguts també ens ajuda durant la redacció d’un post, concretament a la part de documentació.
Els objectius del curs són:
Aquest curs ens ensenyarà:
Hi haurà una part teòrica on es definiran els conceptes relacionats amb la curació de continguts i es debatrà amb exemples reals. A la pràctica es dividirà la classe en grups i es realitzarà un exercici per provar les eines i fer-les servir en el desenvolupament d’un cas hipotètic.
Per tal d’aprofitar millor la part pràctica, es recomana portar ordinador o tauleta. Les eines que farem servir són gratuïtes però algunes requereixen registre via compte de Twitter.
Periodistes i altres professionals de la comunicació interessats en conèixer les tasques que desenvolupa un content curator per tal d’incorporar-les a la seva feina com a gestor de continguts o en descobrir eines per millorar la seva productivitat.
Llicenciada en Comunicació audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra. Redactora web freelance especialitzada en estratègia i màrqueting de continguts. Exerceix com a tal des de 2009, però escriu continguts des de 2002. Abans, va treballar en projectes digitals a diverses agències fent-se càrrec de la gestió i producció de continguts. Ha publicat 12 llibres relacionats amb continguts, màrqueting i mitjans socials.
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat