• Comprendre la importància de l’anàlisi de xarxes socials en l’estratègia de màrqueting digital
• Familiaritzar-se amb les principals plataformes de xarxes socials i les seves mètriques rellevants
• Aprendre a fer servir eines d'anàlisi de xarxes socials per obtenir informació i generar informes efectius
• Analitzar el comportament del públic objectiu i la seva interacció a les xarxes socials
SESSIÓ 1:
AUDIÈNCIA, MÈTRIQUES I OBJECTIUS
• Conèixer l'audiència a les xarxes socials: demografia, interessos i comportaments
• Mètriques bàsiques de xarxes socials: abast, impressions, interaccions, etc.
• Establiment d’objectius per a l’anàlisi de xarxes socials
SESSIÓ 2:
ANALITZAR PER APRENDRE
• L'auditoria de RRSS
• Monitorització i anàlisi de la competència en xarxes socials
• Avaluació del rendiment del contingut: què funciona i què no
• Anàlisi del cicle de vida del contingut a xarxes socials
• Creació d’informes d’analítica de xarxes socials efectius
2 sessions teòrico pràctiques en què entendrem com mesurar el rendiment d'una estratègia en xarxes socials amb exemples proporcionats per la formadora i recolzant-nos en eines. També s'animarà els participants a mostrar els seus casos i compartir-los per extreure entre tots insights que siguin detonants de canvis. No ees tracta d'un curs de xarxes socials, sinó d'analítica.
Professionals a càrrec de l'estratègia social en una organització i amb capacitat per implementar canvis i modificacions en el plantejament i l'execució.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting en diferents institucions com són IM Digital Business School, UPF BSM , EAE o INESDI.
05/11/2024 Andorra la Vella |
05/11/2024 Barcelona |
31/10/2024 Barcelona |
29/10/2024 Reus |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat