Estudis demostren que durant aquesta última setmana, els mitjans de comunicació estatals han destinat al voltant del 50% del seu temps a parlar del coronavirus. Des del Report.cat, setmanari digital del Col·legi de Periodistes, Adrián Caballero porta les claus de la taula rodona "El virus de la por".
Segons un estudi de Vertele, durant la darrera setmana de febrer, Antena 3 va ser el mitjà de comunicació que més minuts del temps dels seus informatius va dedicar a parlar del virus COVID-19, popularment conegut com a coronavirus. Dani Bramon, cap de redacció de TV3, precisa que en el cas de la televisió pública catalana, només s’hi va dedicar un 28% del temps.
Bramon va participar en la taula rodona "El virus de la por", organitzada pel Col·legi de Periodistes de Catalunya amb l'objectiu de qüestionar si s’està informant de manera correcta sobre aquesta malaltia que monopolitza els mitjans d’arreu del món. I mentre alguns mitjans tracten d’aturar-se per reflexionar sobre el tractament que s'ha de fer del COVID-19, les xarxes socials i les fake news es continuen presentant com el principal perill de la desinformació.
Pots llegir l’article sencer a
Report.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari