Actualment, el contingut d’un newsletter o butlletí informatiu fuig de l’antic enfocament mercantil i aporta cada cop més valor editorial. Des del Report.cat, setmanari digital del Col·legi de Periodistes, Gemma Bufias ens porta solucions per donar-li ànima al nostre contingut digital.
Els newsletters formen part de l’estratègia d’email-màrqueting des dels orígens d’Internet. Aquest contingut està dirigit a persones que, prèviament i de manera voluntària, s’han convertit en subscriptors. Amb aquest format, obtenim informació molt útil i valuosa per la nostra estratègia comunicativa de marca.
No obstant això, l’abús d’aquesta tècnica pot saturar les safates d’entrada dels correus dels usuaris, la qual cosa es tradueix en donar-se de baixa a la subscripció. Tan i això, hem vist com molts diaris han posat el focus en construir les seves newsletters, perquè aquesta és una eina imprescindible per comunicar-nos amb la nostra audiència de manera cada cop més personalitzada.
Ismael Nafría, periodista i conferenciant especialitzat en mitjans digitals, impartirà el curs virtual del Col·legi de Periodistes Construye un newsletter eficaç a partir del 7 de febrer.
Pots llegir l’article sencer a
Report.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari