Com utilitzar Instagram stories
Barcelona. Dissabte 2 de març (de 09:30h a 14:30h)
Manresa. Dilluns 11 de març (de 15:00h a 20:00h)
Tarragona. Dijous 14 de març (de 09:00h a 14:00h)
Girona. Dilluns 25 de març (de 10:00h a 15:00h)
Amb aquest curs, a càrrec de Laia Ros, veurem com alguns mitjans i empreses utilitzen Instagram stories per explicar notícies o conceptes a la seva audiència de forma innovadora. Testejarem eines per crear Instagram stories i elaborarem un guió pensat per a produir contingut per a aquesta xarxa.
Cómo gestionar las crisis en redes sociales
Online. Del dilluns 4 al 18 de març (10 hores)
Les xarxes socials i les eines de comunicació digital són actualment el vehicle de comunicació més eficaç amb consumidors i clients, permetent un diàleg bidireccional ple d'informació rellevant. Però a vegades, aquest diàleg s'espatlla i sorgeixen problemes. Pilar Yépez et mostrarà, a través d'aquest curs on line, com actuar correctament en cada etapa segon el teu pla de crisi i com solucionar els problemes sense generar un impacte negatiu sobre la teva empresa o marca.
La transformació de la publicitat digital
Barcelona. Dimarts 5 i 12 de març (de 15:30h a 20:30h)
En aquest curs, dirigit per Lluis Serra, es pretén oferir una àmplia visió sobre la publicitat digital i les seves diferents modalitats, els formats més habituals, les formes de contractació... amb consells i bones pràctiques per millorar-ne l’efectivitat.
Iniciació al guió cinematogràfic i de televisió
Barcelona. Dijous 7, 14, 21 i 28 de març (de 10:00h a 14:00h)
L’objectiu d’aquest curs, a càrrec d'Elena Serra i Sílvia Oliva, és establir i aprendre les bases teòriques necessàries per a iniciar-se en el desenvolupament d’històries de ficció i en l'escriptura de guions cinematogràfics i televisius.
Storytelling: El nuevo género de la comunicación persuasiva
Online. Del dijous 7 al 21 de març (12 hores)
El propòsit d'aquest curs on line, dirigit per Mario Sorribas i Francesc Ponsa, és que els participants siguin capaços d'idear, produir i serialitzar relats i històries memorables, susceptibles de ser recordades i compartides. S'aprendrà la seva aplicació en tres àmbits de la comunicació: periodístic, polític i empresarial.
Introducción a la web 3.0: la web semántica y sus nuevas aplicaciones
Barcelona. Dimecres 13 i 20 de març (de 09:30h a 14:30h)
Web 3.0 és el terme que s'utiliza per descriure l'evolució de l'ús i la interacció en la xarxa a través de diferents camins. Es considera un pas superior en la producció de continguts pels propis usuaris, amb totes les aplicacions i plataformes associades per facilitar la utilizació i la propagació. Pilar Yépez explicarà com treure-li el màxim partit en aquest curs.
Edita vídeos profesionales con el móvil
Online. Del dimecres 13 i 27 de març (8 hores)
El vídeo és el nou rei d'Internet: el contingut més consumit en smartphones i tablets. A més, es pot viralitzar fàcilment a través de les xarxes socials. Dominant les aplicacions (apps) i tècniques adequades, amb un smartphone es poden produir vídeos d'excel·lent qualitat. Els participants en aquest curs, dirigit per Jordi Flamarich, aprendran a elaborar peces amb qualitat professional.
Tècniques avançades de periodisme escrit
Barcelona. Divendres, 15, 22 i 29 de març (de 10:30h a 13:30h)
Aquest curs, a càrrec de Carles Singla, proposa treballar en tres línies entrellaçades. La revisió d’algunes de les normes fonamentals de la redacció periodística informativa i interpretativa que segueixen plenament vigents en l’era d’internet. Una reflexió compartida amb els participants sobre tècniques i recursos per millorar la qualitat dels textos periodístics. I pràctiques i exercicis individuals per millorar i reforçar les competències dels participants a l’hora de redactar i titular notícies, reportatges i entrevistes.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari