• Gestió professional d’email màrqueting amb Mailchimp

    Objectius del curs

    Mailchimp és una potent eina per dissenyar i gestionar les nostres pròpies campanyes d’e-mail màrqueting i newsletters amb un resultat professional. Facilita la creació de les nostres comunicacions, la integració amb les xarxes socials, l’administració dels contactes i el seguiment dels resultats. En aquest curs veurem com programar i dissenyar una campanya d’e-mail màrqueting i com gestionar de forma eficaç els nostres contactes. També s’examinaran diversos exemples i coneixerem les opcions de disseny i gestió de Mailchimp.

    Programa

    1. E-mail màrqueting

    • Màrqueting per correu electrònic
    • Què cal tenir en compte abans de crear una newsletter?
    • Com gestionar les subscripcions i enviaments
    • Com mesurar l’èxit d’una campanya

    2. Gestió de newsletters amb Mailchimp

    • Els contactes:
      • Gestionar les llistes
      • Segmentació de contactes
      • Importar contactes d’Excel
    • Les campanyes:
      • Dissenyar i enviar una campanya
      • Crear plantilles corporatives
      • Analitzar les estadístiques
      • Optimitzar la promoció de la campanya a les xarxes socials
      • Analitzar les estadístiques
    • Creació de contingut:
      • Generar contingut amb eines presents a la xarxa
      • Aconseguir recursos gratuïts per dissenyar de forma efectiva les comunicacions:  tipografies, icones i imatges

    Metodologia

    El format consisteix en dues sessions en directe de 2,5 h, combinades amb les preguntes que els participants poden fer a través del xat.

    Requeriments

    Per realitzar el curs correctament, és recomanable tenir un compte a Mailchimp. Pots donar d’alta el teu compte a https://mailchimp.com/ de forma gratuïta. S’aconsella treballar amb el navegador Chrome.

    Destinataris

    Totes aquelles persones que en algun moment han de gestionar campanyes d'e-mail màrqueting i newsletters.

    Professors

    Marta Aguiló Cuenca

    Dissenyadora i formadora especialitzada en noves tecnologies i apassionada per les tendències digitals, amb una àmplia experiència en les possibilitats empresarials de les eines online aplicades a la comunicació, el treball col·laboratiu i la promoció a la xarxa. Gestiona projectes a Creació Singular, estudi de disseny i comunicació.