• Com fer el pla de continguts per al teu blog

    Objectius del curs

    Tenir un blog d’èxit depèn molt de la constància i no s’arriba a guanyar visibilitat i reputació d’un dia per l’altre. Cal publicar de forma freqüent sobre el tema que ens interessa, sigui personal o professional. Ara que falta poc per al 2021, és un bon moment per planificar quins articles es volen publicar en el blog i així organitzar el temps per aconseguir els nostres objectius en aquest canal.

    Programa

    • Quins elements formen un pla de continguts?
    • Com fer un pla atemporal i un basat en l’actualitat?
    • Quina informació es pot preveure a llarg termini per a un blog?
    • Exercici per posar en pràctica la metodologia

    Metodologia

    Una sessió de 3 hores en directe. Hi haurà una part teòrica on es definiran les diferents opcions per omplir el pla de continguts aplicat a un blog.

    A la part pràctica es realitzarà l’exercici de crear un pla de continguts mitjançant una plantilla compartida a Google Drive.

    Destinataris

    Periodistes interessats en conèixer de forma pràctica una metodologia per crear un pla de continguts per a un blog que els serveixi per organitzar millor la seva feina com a creadors o gestors de continguts.

    Professors

    Eva Sanagustín Fernández

    Llicenciada en Comunicació audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra. Redactora web freelance especialitzada en estratègia i màrqueting de continguts. Exerceix com a tal des de 2009, però escriu continguts des de 2002. Abans, va treballar en projectes digitals a diverses agències fent-se càrrec de la gestió i producció de continguts. Ha publicat 12 llibres relacionats amb continguts, màrqueting i mitjans socials.